Bram-Down-Under.reismee.nl

Bram in Austalie Quiz (de uitslag)

De uitslag..

Wat is de gemiddelde temperatuur in Airlie Beach?

A) 25

B) 29

C) 32

D) 35

C) 32 graden, lekker temperatuurtje :)

2 Welk Nederlands zinnetje is hier het meest bekend?

A) Hoeveel vingers steek ik op?

B) I'm from holland, where the f*ck you from?!

C) Likken als lassie..

D) Neuken in de keuken!

D) Die blijft er nog altijd in, overal ter wereld!

3 Wat mis ik het meest in Nederland?

A) School

B) Werk

C) Het weer

D) Alle bovenstaande antwoorden zijn onjuist

D) duh..

4 Hoe heet het kind van een kangeroe, die zij draagt in haar buik?

A) Chandler

B) Joey

C) Ross

D) Rachel

B) Joey (net als die ene rol in Friends :p)

5 Hoeveel zonnesteken heb ik opgelopen (op mn werk)?

A) Geen

B) 5

C) 10

D) 15

A) Elke dag was verschrikkelijk warm, maar heb het altijd weten vol te houden :)

6 Welke drive-in kennen ze hier naast de bekende fast-food drive-in's?

A) Drank (alcohol)

B) Sigaretten

C) DVD (videotheek)

D) Sex-shop

A) Dat wordt mn nieuwe bedrijfje in Nederland :o

7 Wat is mijn grootste dubio hierzo?

A) Ga ik 3 maanden werken voor een 'second visa'?

B) Welke landen ga ik nog meer bezoeken?

C) Hoeveel vingers steek ik op?

D) Alle bovenstaande antwoorden zijn juist

D) Intussen is het me niet gelukt om mn second visa te versieren, ik heb gelukkig wat meer vluchten kunnen boeken naar verschillende landen en ik weet intussen dat ik in totaal maar liefst 10 vingers op kan steken :D

8 Waar kon ik in Nederland niet echt goed op lopen, maar lukt hier al beter?

A) Thongs

B) Hot Coals

C) Stilts

D) Glass

A) Thongs, ook wel teenslippers,, intussen loop ik 1000x liever op thongs dan dat ik me schoen draag!

9 Hoeveel pagina's heeft mijn huidige bijbel (aka Lonnely Planet Australie)?

(open vraag)

1100, zat je er toch net ff 3 naast Marleentje (zeker de oude versie van Dave erbij gepakt :p)

De winnaar van de 'Bram in Australie Quiz' is...... mn pa met 8 goede antwoorden!! Gefeliciteerd pa!!

De winnaar van de orginaliteitsprijs is...... Marleen, met haar mooie antwoorden :)

De troostprijs gaat naar Harold, met maarliefst 1 goed antwoord!!

Jany, Gijs en Marleen hebben 6 goede antwoorden, goed gedaan luitjes!!!

Harm en Jetty hebben 5 goede antwoorden, netjes!!

De geweldig mooie prijzen die alle deelnemers hebben gewonnen zijn onderweg.. ik verwacht dat het nog een maandje of 2 kan duren :p

Bedankt voor jullie deelname :) :)

Reacties

Reacties

Hurmpeace...

Okeej zal ik ff als eerste invulle dan, was wel beetje aan t twijffelen of je nu echt in dubio zit hoeveel vingers je nog opsteekt hahah maar hier mijn antwoorden voor de quiz...

1:B 2:D 3:D 4:B 5:B 6:A 7:A 8:A 9:666

Nou k hoop wel bij de eerste 3 plaatse te staan en ben al benieuwd naar de prijs hahaha ticket naar aussie zou wel leuk zijn ;) ,
ey maar maat veel succes met je reis wordt niet zee ziek enne vrij en zwem veilig enne see ya
tjow tjow xx Hurm

Gijs

dan doe ik ook maar een poging, harm ik en lot zouden toch de grootste kanshebbers moeten zijn :P

1:B - 2:D - 3:D - 4:B - 5:B - 6:A - 7:D - 8:A - 9:777

Papa Jan

op deze druilerige herfst-zondagmiddag ga ik ook een poging doen om die geweldige hoofdprijs- 'n ENKELE TICKET Schiphol-Brisbane in de wacht te slepen(goed idee Harm)
Met wat spieken bij Gijs en Harm en het raadplegen van mijn ervaringsdeskundige dochter Lotte kom ik tot de volgende antwoorden :
1:C 2:D 3:D 4:B 5:B 6:A 7:B 8:A 9:1100
jammer dat nu alle volgende kandidaten deze zeer betrouwbare bronnen gaan kopiëren, wat ik ook deed
en deze prijs toch weer aan mijn neus voorbijgaat.....
zo gaat dat in crisis-situaties
anderen hebben altijd meer geluk als waar jezelf recht op hebt................toch !?!

jetty

1b 2d 3d 4b 5b 6a 7d 8a 9: 2245blz

Ik denk, doe ook maar een poging :P
Als ik win, wat ik natuurlijk doe, wil ik wel een vette prijs, een van je slippers ofzo...
brammel, geniet er nog van en ondanks dat jij hier niks mist, missen wij je hier wel een beetje hoor ;)
kusje op je knieen, x jet

Marleen

Nou geef mij die prijs maar! (haha gok op een gevoet reis naar Australie)

1 = C (maak me maar weer jaloers, heb vanmorgen weer voor het eerst staan te krabben!!)
2= D (=altijd lekker ; )
3= D (DUhhh...)
4 = B (Ja, had je niet verwacht dat ik dit wist he!..)
5= A (anders ben je wel een mietje)
6 = A (google zijn werk laten doen, begin trouwens ff een franchise hier in NL... altijd handig lijkt me dat zo'n drive in
7= A (afgekeken van harm)
8 = snap ik niet, ben je nu al het ABN vergeten....schaam je!)
9= 1097 bladzijden : )

Schat vermaak je nog, dan gaan wij dat ook doen!

Dikke kus

Rry

Ik denk dat ik er maar nieteens aan begin ze te beantwoorden. Veel plezier nog daar kerel. Het is hier gvd al verrekte koud aan het worden, dus geniet maar mooi van de hoge temperaturen daar, wat de gemiddelde temp. daar ook mogen zijn. het is er vast warmer dan hier.

Jany

Ik ga het proberen jonge... IK GA VOOR DE HOOFDPRIJS .. wat dat ook mag zijn...;)

1=B , 2=D, 3=D, 4=B, 5=A, 6=A, 7=D, 8=D , 9= 986 blz

heb het geprobeerd, als ik meer dan 2 fout heb wilt het zeggen dat ik je beter moet leren kennen:)..

veel plezier nog daar en GOED ETEN:P

(K)

Harold

1-A 2-B 3-B 4-A 5-D 6-C 7-B 8-D 9-10 pagina's zal wel niet zo'n dikke bijbel zijn. Werk ze veel plezier en de groeten uit het regen overgoten Nistelrode

De uitslag.... (bram)

Wat is de gemiddelde temperatuur in Airlie Beach?
A) 25
B) 29
C) 32
D) 35

C) 32 graden, lekker temperatuurtje :)

2 Welk Nederlands zinnetje is hier het meest bekend?
A) Hoeveel vingers steek ik op?
B) I'm from holland, where the f*ck you from?!
C) Likken als lassie..
D) Neuken in de keuken!

D) Die blijft er nog altijd in, overal ter wereld!

3 Wat mis ik het meest in Nederland?
A) School
B) Werk
C) Het weer
D) Alle bovenstaande antwoorden zijn onjuist

D) duh..

4 Hoe heet het kind van een kangeroe, die zij draagt in haar buik?
A) Chandler
B) Joey
C) Ross
D) Rachel

B) Joey (net als die ene rol in Friends :p)

5 Hoeveel zonnesteken heb ik opgelopen (op mn werk)?
A) Geen
B) 5
C) 10
D) 15

A) Elke dag was verschrikkelijk warm, maar heb het altijd weten vol te houden :)

6 Welke drive-in kennen ze hier naast de bekende fast-food drive-in's?
A) Drank (alcohol)
B) Sigaretten
C) DVD (videotheek)
D) Sex-shop

A) Dat wordt mn nieuwe bedrijfje in Nederland :o

7 Wat is mijn grootste dubio hierzo?
A) Ga ik 3 maanden werken voor een 'second visa'?
B) Welke landen ga ik nog meer bezoeken?
C) Hoeveel vingers steek ik op?
D) Alle bovenstaande antwoorden zijn juist

D) Intussen is het me niet gelukt om mn second visa te versieren, ik heb gelukkig wat meer vluchten kunnen boeken naar verschillende landen en ik weet intussen dat ik in totaal maar liefst 10 vingers op kan steken :D

8 Waar kon ik in Nederland niet echt goed op lopen, maar lukt hier al beter?
A) Thongs
B) Hot Coals
C) Stilts
D) Glass

A) Thongs, ook wel teenslippers,, intussen loop ik 1000x liever op thongs dan dat ik me schoen draag!

9 Hoeveel pagina's heeft mijn huidige bijbel (aka Lonnely Planet Australie)?
(open vraag)

1100, zat je er toch net ff 3 naast Marleentje (zeker de oude versie van Dave erbij gepakt :p)



De winnaar van de 'Bram in Australie Quiz' is...... mn pa met 8 goede antwoorden!! Gefeliciteerd pa!!

De winnaar van de orginaliteitsprijs is...... Marleen, met haar mooie antwoorden :)

De troostprijs gaat naar Harold, met maarliefst 1 goed antwoord!!


Jany, Gijs en Marleen hebben 6 goede antwoorden, goed gedaan luitjes!!!
Harm en Jetty hebben 5 goede antwoorden, netjes!!


De geweldig mooie prijzen die alle deelnemers hebben gewonnen zijn onderweg.. ik verwacht dat het nog een maandje of 2 kan duren :p

Bedankt voor jullie deelname :) :)

Marleen

WWWWWWWWOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHH Ik heb gewonnnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LOSERS!!! ; )

Dikke kus op je neusje en alweer bijna tot snel yeah!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!