Bram-Down-Under.reismee.nl

Zuid Amerika 2!!

Dag allemaal!

Volgens mij wordt het weer eens tijd om mijn ‘reismee’ te updaten.

Ik merk dat ik erg weinig tijd neem voor mijn website, lo siento.

Ik zal kort beschrijven wat ik heb beleefd hier in Zuid Amerika. Ik hoop dat de foto’s een en ander kunnen verduidelijken.

Na een geweldige tijd in Medellin, ben ik samen met Amanda naar Taganga gereisd (Carribean noord kust van Colombia).

In Taganga het ik 7 uurtjes spaanse les gevolgd. Door met veel spaanstalige mensen te reizen en de 7 uurtjes prive les, spreek ik redelijk goed spaans!

Ook heb ik gedoken in Taganga, iets minder visibility maar zeker een leuke dag!

Na Taganga naar Tayrona gereisd, een prachtig mooi national park. In Tayrona sliep ik in een hangmat in een huisje op een rots in de zee, geweldig! Zo wil ik elke dag wel wakker worden :)

Vervolgens naar Cartagena gereisd. Een stad met veel europese invloeden. In Cartagena in een modder-vulkaan gesprongen. Een aparte ervaring: meer dan 2000 meter bubbelende modder onder je.

Na Catagena terug naar Medellin voor een weekendje vol loco Halloween party’s!

Nadat ik verschillende hotspots in het noorden van Colombia heb bezichtigd, werd het tijd om mijn kompas af te stellen op het zuiden richting Rio de Janeiro (mijn eindbestemming).

Salento was de volgende stop. Een geweldig rustgevend hostel was erg fijn na een weekendje Medellin.

In Salento een koffieplantage en het prachtige Valle de Cocora bezocht. Ook als een echte Cowboy op een paard gereden. Het paard kende maar 1 stand: galop.. een onvergetelijke rit! :)

Tijdens mijn reis ontmoet ik vele personen die ongeveer dezelfde route op de planning hebben staan. Hierdoor reis ik vaak meerdere dagen met dezelfde reisvrienden, dus ook in dit continent geldt: ik moet moeite doen om dagje rust te nemen.

Ik denk dat ik nu bij ben met mijn belevingen tot ongeveer 1 maand terug, de rest komt snel!

Adios!

Reacties

Reacties

jetty

trots op jou!!! echt super om allemaal te lezen!! zin om je verhalen allemaal te horen, en zoek mij, gerben en jou vriendinnetje maar op als we in cuito zijn ;)

Gerben

Goed bezig makker!! Prachtige foto's!

Hurmpie

well done ;)
enne k ben zoooo benieuwd naar je nieuwe lover, hoor ineens erover, ben happy voor je
tjow tjow xx

Hurmpie

well done ;)
enne k ben zoooo benieuwd naar je nieuwe lover, hoor ineens erover, ben happy voor je
tjow tjow xx

Vera

Wat een leven, lekker genieten jij!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!