Bram-Down-Under.reismee.nl

Party party party!!

Het is zover.. de laatste dag van mn reis is aangebroken!

Ik heb me de laatste weken echt super waanzinnig vermaakt in Laos en Thailand!!

Geweldige gefeest en heerlijk gechilled op de prachtige beaches!

In Laos ben ik naar Vang vien gereisd. Hier hebben ze het geweldige 'tubing' uitgevonden, een soort van kroegentocht op een rivier. In elke bar drink je een bucket en vervolgens spring met je tube de rivier in en wordt je bij de volgende bar weer binnengehaald..

Andrew en ik zouden er 1 dag blijven, maar na 3 dagen tubing, moest ik toch echt haast maken om de full moon party niet te missen!

Vanuit Laos naar Koh Pangan gereisd in het zuid-oosten van Thailand. Op dit eiland wordt elke maand de fulll moon party georganiseerd. Op het gehele strand staan DJ's te draaien en zijn er spectaculaire vuurshows te zien!

Echt een geweldig feest wat elke dag tot in de vroege uurtjes doorgaat!

Andrew had ik intussen achtergelaten, maar in Koh Pangan snel nieuwe vrienden gemaakt en ook zou ik wat bekenden tegenkomen uit Nieuw Zeeland!

Vanuit Koh Pangan naar een eiland in het westen gereisd, Phi Phi! Hier ben ik wat oude bekenden tegengekomen, Frida en Niklas, waar ik zo'n 6 maanden geleden mee heb afgesproken ze weer proberen te zien in Thailand!

In Thailand viert men nieuwjaar op 13 en 14 april, wat betekend dat iedereen op straat gewapend is met waterpistolen, verf en alle andere uitvindingen om niemand droog te houden!

Echt een geweldig gebeuren!

Mijn laatste echte dag van me reis was dan toch echt een feit op 15 april.. momenteel ben ik dus een paar daagies aan t reizen om weer terug naar nederland te komen..

Wat mijn laatste dag betreft, een geweldig mooie dag waar we overdag met een bootje rond Phi Phi eilanden zijn wezen varen. De mooiste stranden en eilanden gezien, wezen snorkelen en als hoogtepunt naar The Beach geweest van de film The Beach!!

Echt supermooi daar!

's Avonds heerlijk uit eten, naar een Thaibox-wedstrijd geweest en de dag feestelijk afgesloten in de clubs op het strand!

De afgelopen 7,5 maand heb ik echt een supergeweldige tijd gehad en ben ik prachtige ervaringen rijker geworden! Ik zou zo nog een paar jaar door kunnen leven, like this!

Maar toch ook wel weer een erg goed gevoel om terug naar Nederland te komen!

Voor ieder die ik jaloers heb gemaakt (zoals ik al vaak te horen kreeg), je kunt me altijd bellen als je wat reisgezelschap zoekt mocht je plannen hebben in de toekomst, I'm in!!

Wink
Tongue out
Laughing

Ik wil jullie graag allemaal bedanken voor het meereizen op mijn reismee.nl!!

En natuurlijk voor alle leuke reacties op de verhalen en foto's!!

Kah poen kap!

Hopelijk tot heel snel!!

Reacties

Reacties

lenny

tot zondag!!!

jetty

einde bericht ;)
geweldig brammel!
trots op u!
tot zaterdag neem ik aan!!
(K)kusje

Daan

HEY SEXY eindelijk zien we je bijna weer woohooo!

de beijers

Bram we hopen dat je hier nog kunt wennen naar zo'n prachtige tijd. Wij hebben genoten van je verhalen en mooie foto's. De meeste vrienden en familie zullen wel zorgen voor een goed welkom thuis en dat verzacht dan wel weer het afscheid van alle andere mooie dingen. Bram tot ziens groetjes en welkom terug de beijers

Riavankeeken

hallo Bram,ik heb genoten van je verhalen,en niet vergeten al die foto.s .leuk is Thailland he ,gelukkig heb ik samen met je vader ook kunnen genieten van dat mooie land,en vooral het eten dat vind ik het lekkerste van al het eten. maar dan wel in de betere restaurantjes ,niet uit die stalletjes op straat.en de mensen zijn ook heel vriendelijk.en s';maandags lopen er veel mensen in het geel he. een eerbetoon aan het koningshuis. als het er ooit in zit wil ik ook nog een keer naar de phi -phi eilanden en puket ,die hoek heb ik nog niet gehad. nou Bram welkom thuis maar weer,ik wens jou een heel leuk welkomsfeestje met je vrienden hier.groetjes RIA.VAN.KEEKEN.

Bart

Sodemieter op Schuts......O nee, je bent al weg.

Waar blijven de eerste verhalen uit Amerika?

Bram

Bart? Of toch Martijn?
Mijn laptop is dood sinds de 2e dag :s hoop dat ik em kan laten fixen!
Hier alles super!! Lekker chillen, rum drinken en duiken at the caribbean :)

lenny

hoop dat we je kunnen blijven volgen ondanks je laptop, maar ben niet bang dat je anders minder zal genieten!!! ben nog steeds zwaar jaloers op je!!!!! geniet ervan!
x

Lindsay

Ola Bram.

En hoe was je vlucht?
Ik ben jaloers, maar ga over over een uur op het terras van het zonnetje genieten! Lekker chillen, bier drinken en naar de kermis at Nijmegen :).

Geniet ervan, maak maar veel avonturen mee en drink een cuba libre op ons!

x Linds

Pa Jan

Ha Bram,
ben heel benieuwd naar je eerste reisverslag
van Zuid-Amerika groetjes

Martijn

Heb je die 2e hands Glow in the dark-dingen al gebruikt?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!