Bram-Down-Under.reismee.nl

20 dagen verder..

Hee allemaal!

Alweer een paar weekjes in Australie en vermaak me nog altijd super!

Ik ben nog altijd bij Andrew: hij laat me veel leuke dingen zien/doen in de omgeving.

Daarnaast moet ik even wachten op mijn Sofinummer en bankgegevens om later me loon te kunnen ontvangen, niet geheel onbelangrijk!

De dagen hier zonder plannen zijn zeeeer relax: beetje chille bij de Lagune (Drew verdient daar intussen wat bij met zijn gitaar), werken voor Drew's business (planten kweken) en 's avonds zo nu en dan op stap.

Op zoek naar de grootste adrenaline-kick in mn leven besloot ik te gaan skydiven. Natuurlijk ging ik voor de meest extreme dive: 14.000 ft (bijna 5 kilometer hoog)! Na wat instructies vlogen we vanaf de luchthaven in Airlie Beach richting de 14.000 ft. Een superleuke vlucht in een klein vliegtuigje waarin het vliegen heel wat leuker is dan in een Boing 747!

Een prachtig uitzicht over de Whitsunday Islands en de kustlijn. Na 4000 ft dacht ik dat we wel ongeveer op de hoogte van 'drop off' gearriveerd waren, maar nee we moesten er nog 10.000 meer zei mn instructeur (type hippie met dreads, echt gelache met die gast).

14.000 ft hoog, hopelijk zat ik vast genoeg aan mn instructeur.. Daar ging het luik open, amazing! undescribeable!!

Het idee alleen al: zoveel vrije ruimte om je heen, de aardbol zo ver vandaan, alles zo klein. En daar ga je.. wooohoooo!!!

Angs? niet voor mij.. I was to excited!!

Vervolgens een vrije val van ruim een minuut (ik kreeg wat extra seconden aan gezien ik wat lichter ben ;) :D) Ongeloofelijk hoe f*cking hard je naar beneden valt! Supers!!

Daarna een parachute-ride van een minuutje of 6. Echt gaaf, ik mocht zelf de parachute besturen en een extra rondje toevoegen aan mn vlucht!!

Een super ervaring! Dat kan ik elke dag wel doen! Ik zeg: voor ieder die het ooit zou willen doen: Just do it!! Het is het geld zeker waard!

De video is erg leuk geworden btw, hopelijk verlies ik die niet!

Een andere dag hebben we een bushwalk gedaan door een rainforest hier in de buurt. Echt mooi te zien hoe de natuur zijn ding doet hierzo!

Ook heeft Drew veel gerepeteerd met Bianca, samen vormen ze BDI's. Ik vermaakte me intussen met de muziek die ze maakte en Bianca's kinderen die me geen seconden met rust konden laten haha

Het repeteren was voor een goed doel: een gig (optreden) in een eetcafe stond afgelopen week op de planning. Een erg gezellig avondje voor ons!

In het begin van afgelopen weekend zijn we gestart met de zoektocht naar een vriendinnetje voor Pearl. Een tussenstop bij Conway paradise was zeer goed bevallen! Een rotsachtige omgeving met daarin een waterplas. De waterval was helaas niet actief, maar desondanks was het er prachtig. Lekker gezwommen tussen de schildpadden en de rots beklommen op zoek naar meer plassen water tussen de rotsen. Hierna zijn we naar Conway Beach gereden, waar we een krokodil hadden gespot!!

Uiteindelijk een vriendinnetje voor Pearl gevonden!

Zaterdag zijn we naar een festival gegaan waar Drew een optreden zou verzorgen. Na een uurtje richting het zuiden rijden, waren we daar. Een zeer mooie omgeving waar zo'n kleine 200 man bijeengekomen was. Dit deed de omgeving veranderen in een (mini)camping voor dit weekend. 's Avonds naar een aantal optredens geluisterd/gekeken en zelf een tijd gespreeld met Drew. Echt geweldig was dat! Zeker omdat veel mensen zich goed vermaakte en volop aan het dansen waren. Wat later nam de dj het over en ging het helemaal los!!

De stroom was een tijdje uitgevallen, maar no worries, samen met een aantal mensen hadden we de mensen weer snel in beweging met Jambe's en dergelijke!

Doorgefeest tot de zon opkwam, paar uurtjes geslapen bij het kampvuur en de volgende dag heerlijk gezwommen in een prachtigte creek op het terrein.

Echt een geweldig festival!! en weer veel leuke mensen leren kennen!

Mijn mobiele telefoon nummer is: 0061413316430 of +61413316430

Ik heb momenteel slecht bereik (bij Drew thuis), dus ALS je wat te melden heb via mobiel is smsen makkelijker (kost geloof ik 45 cent of minder)

Tot snel weer! Bedankt voor al jullie leuke reacties!!

Greetz from OZ

ps.. nieuwe foto's staan op deze site!!

Reacties

Reacties

Koenkie

Yo Brammie,

Goed om te horen dat je je goed vermaakt. Was ook wel te verwachten :)

Echt zeker wel vette foto's, vooral van dat skydiven =)

Nog veel plezier, maar dat zal wel lukken.

Ciao,
Koenkie

Rry

5 km? Pfew, jij liever dan ik kerel. Zou m'n broek volschijten voordat ik de grond zou raken. Mooi om te lezen dat je het naar je zin hebt. Ik blijf je verhaaltjes lezen dus kom maar op met de volgende ;)

Cheers,

Harry

janneke

hey bram

ben echt jaloers op jouw,behalve over je skydiven
no way dat ik dat ga doen;)
haha

pas goed op jezelf daar en heel veel plezier
kus

MArleen

BRAMMELTIETJE!!

LEuk om weer iets van je te horen (begon me al zorgen te maken ;) )
Gaaf he skydiven!!!

Nou w8 vol spanning weer op je volgende berichtje

Dikke kus MArleen

lenny

super vette verhalen! geniet ervan... wij vermaken ons wel in de regen...
Xx

je moedertje

Hoy Bram, geweldig wat je daar allemaal meemaakt. En dat je uit een vliegtuigje gevallen bent, dat heb je mooi voor elkaar gekregen. Ik ben blij voor je dat je het zo goed maakt en zo geniet. Ik was naar de avatarcursus. Ben net weer thuis. Het was weer geweldig interessant. Ik heb er van genoten.
De foto`s zijn ook leuk die je erbij stuurt.Tot volgende keer . Doe de groetjes aan Drew en nog heel veel plezier. Renze heeft je gemist maar nu went het weer. Ik mis je minder Ik ben vooral blij dat je het zo goed maakt. Groetjes ook van Renze , doei schat.

Deefke...

Good day mate!

Nog bedanklt dat je aan mijn verjaardag had gedacht, ik kan me voorstellen dat je wel andere dingen aan je hoofd hebt. Zo van... Wat zal ik vandaag eens gaan doen? uhmmm, aan het prachtige strand liggen, beetje chillen, BBQ-en, rondtrekken, ja het is er allemaal mooi.

Ik ben blij dat je (o. a. mijn advies heb opgevolgt en) daadwerkelijk bent gegaan. Maakt er de best tijd van en geniet met volle teugen...

Maar als ik dat zo allemaal lees komt dat helemaal goed,

Veel plezier daar, en je weet

No worries (dat doe je maar weer wanneer je terug bent)

Dave

mark

he brammetje
het ziet er echt allemaal super uit daar.
echt goed om te horen dat je het daar naar je zin hebt.
alle foto's bij jou schijnt de zon en wij zitte hier met die vieze regen;)
veel plezier nog daar jonge we horen wel weer wat van je.

grtz mark

Hey Bram

Zo te lezen heb je het erg naar je zin:P
En dat skydiven lijkt me ook super vet, weet alleen niet of ik het zou durven:P haha
maar veel plezier daar nog en dan horen we het wel weer bij je volgende verhaal:D
(K)xx

MArit

Ouwe,

Mooie boel is dat, wij maar werken hiero en jij lekker plezier maken. Het klinkt goed allemaal, geniet er van!

Dikke kus

Gijs

ey kerel,

hoest nou, ondertussen al on the road?
k verwacht toch wel snel weer een verhaal van je.

ohw en cindy heeft nog gebeld en moet een begroting gaan maken voor mn concept :P

laters

Roy Hamstra

Hey Dikke!

"Geef Bram extra fotoruimte kado!"

Roy Hamstra

eh? .... kutsite...

Heb je extra foto ruimte nodig?

2009 moet 2008 wel overtreffen he ;)

en ook aan jouw ;

"Our eyes are placed in the front because its more important to learn from the past and focus on the path ahead of You"

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!