Bram-Down-Under.reismee.nl

Het is hier fantastisch!!

Woensdagochtend begon de reis naar Andrew in Australie, hopend niks vergeten te zijn stapte ik het eerste vliegtuig in.

Mijn eerste stop was Bangkok, het weer was erg slecht daar, na wat stoten ben ik veilig geland.

Helaas had ik geen tijd om nog op de koffie te komen bij Marleen en Dave, 2 uur later vertok ik weer.

In Taiei heb ik wat kunnen slapen en genoten van een oneindige massage van mevrouw massagestoel.

De vlucht naar Brisbane ging gepaard met nogal wat turbelentie, maar ik was te druk met het kijken van me film, om me er zorgen over te maken.

Daar was ik, in Australie!! Het weer in het midden van de oostkust was heerlijk. De zon superfel en mooi palmbomen die me buiten opwachtte, super!

8 uur later vertrok mijn laatste vlucht naar Mackay. Daar aangekomen stond Andrew me op te wachten. Leuk om hem weer te zien na zo'n lange tijd!

We begonnen aan een road trip vol mooie indrukken van het landschap. Onderweg naar zijn huis een ijsje gegeten, dat zodra ik in de auto stapte direct verdween als sneeuw voor de zon, door de warmte in de auto.

Hierna reden we naar de ' Austalische Happy Days' zoals Drew het noemde. Fish & Chips stond op het menu, heerlijk.. eindelijk vers gemaakt eten! Beter dan die vliegtuigmaaltijden.

Thuis bij Drew kennis gemaakt met zijn ouders, zus en schoonbroer. Een gezellige familie samen.

Daarna snel de douche en mijn bed opgezocht, want na 3 dagen reizen, heb je daar wel behoefte aan.

's Ochtend heerlijk wakker geworden door de alle geluiden uit de natuurlijke omgeving rond Andrew caravan. Deze staat wat verder op het landgoed van zijn ouders. Ik heb kennis gemaakt met zijn huisdieren, Peal is mijn favoriet. Deze Cockatiel (vogel) fluit me de hele dag na en zit graag op mijn schouder!

Hierna heb ik met Drew bestudeerd hoe hij zijn auto voor 50% op watrer laat rijden. Een erg ingenieuse techniek die hij zelf heeft gemaakt.

Later op de dag zijn we naar Early Beach gereden. Dit is een toeristisch plaatsje aan de kust 5 kilometer verderop.

Veel backpackers en toeristen komen hierheen voordat ze beginnen aan de Whitsunday Cruise (een cruise langs vele mooie eilandjes voor de kust van Earlie Beach.

Deze plaats kent veel faciliteiten voor toerisme. Als eersten bezochtten we de markt, hierna gingen we naar de Lagune (een zwembad aan de rand van het strand, mensen zwemmen en zonnen voornamelijk daar in plaats van in en aan de zee). Heerlijk liggen bakken in de zon terwijl Drew speelde op zijn gitaar en wat dollars bijverdiende.

's Avonds gingen we naar een feest van een vriendin van Drew. Het was een superleuk gebeuren, wat het meest te vergelijken is met Woodstock op Bloemendaal.

Mensen (voornamelijk hippies) maakte muziek, danste en waren gezellig bezig met elkaar. Later hebben Drew en ik vele liedjes gespeeld, Drew zang en gitaar en ik op de drums en jambe. Dit was heel leuk om te doen en de mensen vermaakte zich goed met onze uitvoering.

De volgende dag zijn we naar een tropisch zwemparadijs gegaan, lekker gezwommen en gechilled in de jacuzzi.. hoef ik die ook al niet te missen van thuis ;)

Rond het zwemparadijs vlogen tientallen Rainbow Lorekieet-vogels. Ze aten uit mijn handen en gingen op mijn hoofd zitten, echt grappig!

Tot zover mijn eerste belevingen in Australie. Ik vermaak me hier super!

Blijf nog een aantal dagen bij Andrew, we hebben al wat leuke afspraken met vrienden van hem gemaakt voor komend weekend. Verder wil Drew me veel laten zien in de omgeving, dus ik kan hier intussen relax het normale slaappatroon proberen op te pakken.. wat elke nacht beter gaat!

Bedankt voor alle leuke reacties op mn site en hyve!!

Zoals ze hier zeggen: Catchya later, when your legs are straighter!!

Reacties

Reacties

Roy

Hey Bram super man dat je het zo naar je zin hebt ben erg benieuwd wat je daar nog allemaal te wachten staat behalve een hoop zon gaan wij ons hier alvast voorbereiden op de winter....

Ciao

lenny

hey brammetje!
fijn om te horen dat je veilig bent aangekomen. ik weet zeker dat je een te gekke tijd tegemoet gaat!!!! klinkt goed allemaal!
dat van die water als brandstof moet je me maar leren als je terug bent! ;)
geniet ervan!!!!!
Dikke knuffel!
Xx

Hurmpeace...

Ey Mate,
how ya doin???
Je maak me jaloers man...
Maarre goed bezig al!!! K w8 al op je volgende avonturen...
Ik heb weer een vaga weekend gehad, maar daar een keer meer over in een mailtje hahaha
K moet nu naar school, doe maar aan me denmeken tijdens het drinken van een snake bite of nog beter een absynt (en dna op goede manier met suiker en sprite)
See ya,
tjow tjow xx Hurm

vera

heeee bram

oh je maakt me echt jaloers joh:D
super tof allemaal.

blijf je volgen!

liefs vera

Liz

leuk verhaaltje:D ik ben al helemaal jaloers hahaha ik heb het op het moment namelijk erg koud! ik wacht nu alweer op je volgende verhaal!

kusjes en knuffels lizzzzzz

Sanne

Hee Brammeltiet, goed om te horen dat je veilig bent aangekomen!! geniet ervan, doe Andrew de groeten en ik wacht vol smacht op je volgende verhaal! Kuss

Ingrid

HEEY Bram,

Klinkt allemaal Verry Nice! Hoop dat je nog veel leuke dingetjes meemaakt, maar als ik dat zo hoor en zie komt dat helemaal goed!

Dikke Kus

marleen en Dave

He BRAMMEL!!
Gaaf dat je het naar je zin hebt. Ben je toch niet eerder als ons terug in NL; )

Heel veel plezier daar, doe Andrew de groetjes en geniet er van!!!!

Dikke kus

Daan (lange)

Heeeey!!

leuk man!! ben blij dat je je vermaakt daar, maar er nog een leuke tijd van!
Wij missen jou bij de happy days:P

groetjes

Merel

Hi Bramm!!

ik heb net je verhaal gelezen, echt leuk man!! ik ben vett jaloers was ik maar met je meegegaan.. ik mis je wel man, samen stappen enzo.. maardat kom allemaal goed, als je weer over n jaar terug bent.. sjezus n jaar!! maar is wel echt top om deze evaring mee temaken en daarom wens ik jou nog veel plz toe && geniet ervan!!

Missyou.. Liefs Merel

Lindsay

ha lieve bram.
fijn om te horen/lezen dat je het zo naar je zin hebt.
en je bent gewoon parachute wezen springen, ik ben jaloers.
en al leuke chicks ontmoet?
heel veel plezier, geniet ervan
kus linds

Sanne

Heej Brammel, waar blijft je volgende verhaal/advontuur?? Ben benieuwd wat je daar allemaal doet!! Maar aan je foto's te zien heel wat spannendere dingen dan hier..! Kuss!

Bram zelf

Hee allemaal!
Thanx voor al de leuke berichten!!
Ik vermaak me nog super en probeer eind volgende week weer een verhaal te posten!
Greetz from OZ

Chris

Hey lieve hendrik.

Echt je verhalen maken me damn jaloers!! Smiechtenkont dat je bent. Zit je lekker bruin te worden aan de andere kant van de wereld. :) wel echt super leuk en grappig om die verhaaltjes en fotootjes te lezen en zien. KEEP UP THA GOOD WORK :D Nou lieferd... Ik wens je heel veel plezier, en vooral : Live life to the fullest :)

xx cris

Doekie

Bram ,
Tijd om terug te komen. Ik ben genoeg gerevalideerd om weer te kunnen stappen en ik heb nog een spa oord abbonnement bij je lopen. Tot snel.

Roy Hamstra

Ik lees vandaag pas voor het eerst deze site, heb alles bekeken veel gelezen en op een hoop gereageerd, eenigste wat ik nu nog te zeggen heb is ;

Enjoy yourself en see you soon

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!