Bram-Down-Under.reismee.nl

De aftrap..

Welkom op mijn site!

Van september tot ongeveer mei zal ik vertoeven in en rond het werelddeel Australië!

Op deze site kun je mijn reis volgen door middel van verhalen, foto's en een landkaart.

Ook kun je reacties plaatsen op deze site!

10 september zal ik vertrekken vanuit Nederland..

2 dagen later zal ik landen in Mackay (via Taipei en Brisbane).

Hier haalt Andrew (de vriend van mijn zus) me op.

Mijn zus is net een aantal dagen terug uit Australie, helaas kon ik niet wat eerder richting Australie doordat ik nog wat hertentamens had.

Helaas heb ik nog niet alles kunnen halen, vandaar dat ik in mei wel terug moet zijn voor het maken van mn her's

Undecided

Hopelijk heb ik dan mn diploma gehaald!

De planning is om eenaantal dagen bij Andrew te blijven en vervolgens naar Airly beach te reizen om de Whitsundays te bezichtigen!

Ik ga mijn best doen om zo vaak mogelijk een berichtje achter te laten op deze site (en op hyves) met hopelijk wat leuke foto's..

Veel plezier op de site en tot weerziens

Wink
Tongue out

Reacties

Reacties

Ria van Keeken

wat leuk Bram die site ,ik ben benieuwd naar jou belevenissen in Australie. ik wens jou a.s woensdag een hele goede reis toe. doe Andrew de hartelijke groeten van mij. heeft Harm nog verteld trouwens dat we elkaar hadden gezien op City Dance op de goffert laatst. nou de hartelijke groetjes, van Ria!

Desiree Deijl

Lieverd,

Ik ga je missen!!!!
Kus Kus

Papa Jan Schuts

Wat goed dat jij zo'n site opgestart hebt.
Dat moet je mij ook maar eens 'n keer aanleren.
Ik ga je natuurlijk blijven volgen op je avontuurlijke reis.
Ik zie dat Ria van Keeken al gereageerd heeft; die is er altijd als de kippen bij.......grapje..! groetjes,pa

lenny

hey brammetje,
heeeel veel plezier, en geniet zoveel je kan!!!!! dat leren komt daarna wel weer! en werken ook....
ik blijf je reis volgen!
dikke knuffel Lenny

marleen

HAve fun hunny bunny!!

Dikke kus

DJEEN

zal je missen brammetje! maar ik wens je wel heeeeel veel plezier man! geniet er lekker van! scoor wat leuke meisjes daar;).. als je maar niet hopeloos verliefd wordt en niet meer terug wilt komen haha.. !

Dikke kus van mij:D

drew

looking forward to seeing you on friday 5pm at the airport, heb een veilig leuk vlucht!!!

Maud

Hoi Bram

Hoorde van Jetty dat je naar australie gaat!!!Vet man...:)
Alleen dat je morgen al gaat heeft ze er effe niet bij verteld ;)
Ik wens je een hele leuke tijd daar,en blijf je verhalen volgen!!!
XxX Maud

Sanne

Heey Brammeltiet!! Je zit nu een dag in het vliegruig al, morgen kom je aan! Ik hoop dat je een fijne reis hebt/hebt gehad met veel gratis borrels en de standaard reisfilms! Doe je ding daar en verheug me op al je verhalen/blunders/veroveringen enz. enz.! Kuss

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!