Bram-Down-Under.reismee.nl

Nederland.. Here I Come!!

Hee luitjes..

Het gaat toch echt gebeuren.. ik moet weer terug naar huis

Frown

De leuke kant van het verhaal is dat ik jullie allemaal weer kan zien

Laughing

Dus.. voor ieder die zin heeft, op zaterdag 18 april, ben je 's avonds van harte welkom voor een borrel!!

Place 2 b: Molenaarstraat 146, Schaijk vanaf een uurtje of 9 's avonds..

Voor de gene die dichter bij a'dam wonen en/of niet kunnen w88 om me te zien

Tongue out
:

Ik kom18 aprilaan op Schiphol om 9.10 uur 's ochtends, met een vlucht van China Airlines (Taipei > Bangkok > Amsterdam)

See ya's soon

Laughing
Laughing

Reacties

Reacties

jetty

woehoei, ons brammel komt terug lalalalalala

Vera

jeaaaaaaaaah ben benieuwd naar je verhalen brammie!!

Harry

Ik spreek voor de goede orde wel een andere keer met je af voor een borrel ;)

Marleen

Nog 11 daagjes...........OEEEEEHHHHHHHH!!!!!!!!

Nice!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!