Bram-Down-Under.reismee.nl

Wonderful Asia

Hey allemaal!

In Napier heb ik erg goed mijn verjaardag gevierd. Het was een mooie dag, dus overdag lekker naar de sauna geweest. Daarna heerlijk uit eten geweest en het feestje kon beginnen in het hostel!

Later met het halve hostel de stad onveilig gemaakt, dus ik heb me erg goed vermaakt :)

Vanuit Napier ben ik terug naar Auckland gereisd om vervolgens naar Brisbane (Australie) te vliegen.

In Brisbane de bus gepakt naar Noosa, hier heb ik een kanotrip gedaan. De eerste nachten verbleven we in een bushkamp, lekker primitief maar zeker zo gezellig. Vanuit daar vertrokken we met kano's en tenten om 3 dagen de rivieren en meren te verkennen.

Een leuke club was het samen, zeker toen al onze tenten overstroomd waren en we maar besloten het toiletgebouw om te toveren tot kroeg voor die nacht!

Vanuit Noosa naar Maloolaba gereisd, waar ik de Australian Zoo heb bezocht en een oude bekenden heb opgezocht.

Later ben ik van Brisbane naar Bangkok gevlogen, met een tussenstop in Taipei.

Het is erg leuk om in een totaal andere cultuur te zijn in Azië.

In Bangkok ben ik Kristine en Stine weer tegengekomen. Samen met hen de Grand Palace bezocht, waar de thai prachtige Tempels gebouwd hebben.

Na Bangkok naar Cheng mai gereisd. Vanuit hier ben ik naar het verre noorden gereisd om daar een aantal dagen rond te trekken door een totaal andere wereld. Even lekker weg uit de toeristische wereld in thailand. We sliepen in een dorpje waar geen electriciteit was. Overdag voetballen met het locale elftal en 's avonds werden we verrast door de kinderen van het dorp, die de traditionele dans aan ons voordraagde.

De volgende dagen hebben we gereden op een olifant en geraft op banboe-boten.

Zelf heb ik een supergoede tijd gehad tijdens een van mn 'most impressive trips'!

Na Cheng mai ben ik naar Laos gereisd. Momenteel ben ik in de hoofdstad. Hier in Laos ben ik samen met Andrew aan het reizen, die ik hier heb leren kennen.

Laos is ook een zeer indrukwekkend land, en wat minder toeristisch.

Verder heb ik erg goed nieuws van mijn school gehad, wat betekend dat mijn kansen voor het behalen van mijn diploma in juni, aanzienlijk groter zijn.

Dit betekend wel dat ik eind april weer in de schoolbanken mag zitten, waardoor ik helaas niet langer kan blijven hier in prachtig Azië.

18 April zal ik weer in Nedereland zijn.

Overigens heb ik mijn simkaarten ook weer gevonden, dus wie me bereiken wil: veel succes, eens in de zoveel dagen werkt een van mijn telefoonnummers wel.. als ik geluk heb..

Aboeja!!

Reacties

Reacties

Dave

He Brammel,

ff een paar tips voor thailand, zorg dat je Thursday 09 April 2009 op KOH PHANGAN bent voor de fullmoon. Echt een vet feessie, vroeg er naartoe gaan (bv 20 of 21 uur) en de hele avond aan de buckets (kom je vanzelf achter wat het is ;) http://www.fullmoon.phangan.info/
En Ff eiland hoppen in het zuiden van thailand, Veel plezier nog en tot snel

Groeten Dave

marleeas

nog 18 dgn............en dan is het weer Brammel tijd!!
have fun schattie daar!!!

Dikke kus

Sanne

Heej Brammel, echt super om te lezen op hoeveel plaatsen je bent geweest man! Super gaaf! Ik hoopte dat ik je terugkomst wel mee zou mogen maken, maar je komt toch de 18e terug, dan zie ik je gewoon de 19e! Veel plezier nog en tot over 2,5 week! Kuss

Gijssie

Yo Brem,

Maak er echt een paar goede weken van dalijk zit je weer in t ubersaaie nederland.
Feesten als je terugbent!

Ohw k heb trouwens een vriendin tegenwoordig.















1 april

Gr Gijs

Hurmpeace

hahah gijs, leuke 1 april grap...
So k leef weer,
maarre als k dirt zo lees...
K WIL OOK!!!!
K hou dr van!!!
Geniet van elk moment!!! want t einde is nu echt inzicht...
Kun ej mooi meej anar emporium ;) enne
natuurlijk mijn geweldige huisje bekijkke...
en jakoezie zitten enz enz.
en k krabbel ej ngo wel ff gouw een paar weetjes...
have fun en tot snel
tjow tjow hugh Hurm

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!