Bram-Down-Under.reismee.nl

@ Napier

Hey fooks!

Het is voor mij helaas alweer bijna tijd om Nieuw Zeeland te verlaten, dus nog snel mijn laatste verhaal vanuit hier!

Vanuit Christchurch ben ik met Julia en Hana (die ik eerder in Australia heb leren kennen) naar Akaroa gereisd. Daar hebben we een poging gedaan om te zwemmen met dolfijnen. Een erg leuk en koud dagje, veel dolfijnen, zeehonden en pinguïns gezien, maar de dolfijnen waren die dag helaas niet in de stemming om echt dichtbij je te komen.

Na Akaroa ben ik een tijdje samen met de Zweedse dames meegereisd. Zij hadden een campervan gehuurd.

Na een aantal daagjes primitief gekampeerd te hebben, ben ik met de ferry terug naar het noordelijke eiland gereisd.

In Wellington een zeer interreasant museum over Nieuw Zeeland bezocht. Ook kwam ik daar plotseling Roselie weer tegen, waarmee ik eerder in Australia uitbundig haar verjaardag had gevierd. Aangezien ik bijna jarig ben, hadden we reden genoeg om dat nog eens dunnetjes over te doen!

Vanuit Wellington weer met mijn vertrouwde Magic-bus naar Napier gereisd. Onderweg ben ik dan eindelijk een Kiwi tegengekomen (het beest waar Nieuw Zeeland om bekend staat). Het is een soort van grote vogel zonder vleugels.

In Napier zou ik Alexandra weer ontmoeten (ook weer een oude bekende vanuit Australia).

Samen hadden we een auto gehuurd en een dagje naar Tongariro gecruised. In dit national park hebben we een vulkanisch gebergte beklommen. (Bekend van de Lord of the Rings)

Na een uurtje of vier door weer en wind waren we aangekomen op te top van de crossing. Hier hadden we een waanzinnig mooi uitzicht over de Bleu Lakes en de Red Crater die te vinden zijn op de top. Daarnaast een prachtig uitzicht over het national park.

Hier in Napier verblijf ik in een supertof hostel, waar ik morgen mn verjaardag ga vieren :)

Daarna vertrek ik snel richting het noorden om later mn vlucht terug naar Australia niet te missen.

Owja, ik ben mijn Nederlandse en Australische simkaarten al een tijdje kwijt. Dus als je me wilt bereiken kan dat alleen op mijn Nieuw Zeelandse telefoonnummer (00642102464466)

In Nederland heb ik btw snel mn oude nummer weer teug.

See ya's

Reacties

Reacties

Roy/\L

Hey tof man dat je die mensen steeds weer tegenkomt maak er maar een feestje van alvast gefeliciteerd en spreek je snel. Ow btw als je in nederland bent zal ik een 2de house warming geven denk ik in amsterdam! maar daar vertel ik nog alles over.

cheerio

..HurM..

2 violen en 1 trommel en 1 fluit, en Brammel die is jarig en de vlagge hangen uit!!! ei ei ei en we zijn zo blij, want brammel die is jarig en dat vieren wij!! ei ei!!!

Lang zla diej leejfe in de gloriejjahh!!!
lalallalalala

K drink er een op je!!! en een hele leuk verhjaardag!!!!

see ya tjow tjow xx Hurm

..HurM..

tja 10 minuten te vroeg maar have 2 go....

Gijs

ey gefeliciteerd kerel,
we vieren je verjaardag nog wel een keer als je terugbent :P

laters

Joep en Wil

Nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag. De reisverhalen en de foto's geven ons een goede indruk wat je allemaal meemaakt.

Jet en Renze

Van Harte gefeliciteerd alvast en maak er een mooi feest van, bij al het feest wat je al hebt. Doei xxxxxx
Mama

Hurm

ey dude, je nummer pakt me telefoon neit, dusse sorry about that...

k spreek je wel laters... tjow tjow

lenny

klinkt weer super! mis je!
en een super verjaardag!
x

Christel Tan

Lieve Bram,

Gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad vandaag. Wederom ben ik weer hartstikke jaloers op de mooie fotows die je hebt. Echt super mooi om te zien hoe de natuur daar is!


x chris

Niels (avans)

Lucky Basterd!
Ik hoop ook naar ausi te gaan van de zomer.
Ciao

jetty

hey brammel!
bijna bijna bijna komt ie terug lalalalala
doe een dansje draai een rondje en wuif met je handjes...de brammeldansjes!!!
woehoei, lalala, dududud, toetoetoe...nanana, doe je ding banananana....
kusje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!