Bram-Down-Under.reismee.nl

Happy new year!!

Happy new year everybody!!

Ik wens ieder al het beste voor 2009! Mijn voornemen is om er weer een onvergetelijk jaar van te maken! En dat gaat waarschijnlijk helemaal goed komen tijdens mn travels!

Vanuit Surfers Paradise ben ik dus naar Sydney vertrokken. Op de dag van kerstavond aangekomen in een superleuk hostel. Daar vele nieuwe mensen leren kennen en met zn alle genoten van een heerlijk kerstdiner!

Het hostel had het allemaal superleuk geregeld met een top avondprogramma, waar ik zelf ook nog deel van uit maakte: de chippendales hadden namelijk afgebeld.. dus tja.. ik moest wel

Tongue out

Eerste kerstdag ben ik naar een festival gegaan op Bonday Beach, een van de stranden in Sydney. Daar een heerlijk kerstdagje gehad met een strakblauwe sky en 32 graden, heel apart! De dagen erna heb ik voornamelijk iedereen opgezocht die ik in het noorden heb leren kennen, erg gezellig om iedereen weer te zien!!

Na kerst ben ik samen met Charles naar de Blue Mountains gegaan, een erg mooie en relaxte omgeving om even lekker bij te komen van de kerstdagen! Helaas was er iets verkeerd gegaan met mn boeking, maar gelukkig wist ik terug in Sydney nog net optijd een hostel in te sneaken om vervolgens ergens op de grond te slapen.. alles beter dan buiten tussen de zwervers dacht ik. (in Sydney is echt alles propvol geboekt).

Op oudjaarsdag om 7 uur opgestaan om een plaatsje te veroveren in de Botanic Gardens met een super uitzicht op de Opera House en de Brug waar het vuurwerk spektakel te beleven is! Het vuurwerk was echt supergeweldig om mee te maken!! Iedereen ging echt helemaal uit zn dak toen de kilo's zwavel de lucht in schoten! Daarna de stad ingegaan om het nieuwe jaar uitbundig te vieren, erg gezellig!

Nu ben ik op zoek naar werk en wat goedkope accommodatie, in Sydney of misschien in Melbourne..