Bram-Down-Under.reismee.nl

Back 'home'

Hee luitjes!

Back home.. dat is waar ik nu ben! Alweer een aantal dagen aan het vertoeven in Airlie Beach (waar Andrew woont).

In Cairns heb ik een busticket gekocht, waarmee ik binnen 6 maanden in Melbourne moet zijn. Tussentijds mag ik zo vaak als ik wil uit de bus springen, zodat ik alle leuke spots aan de oostkust kan verkennen.

Samen met Tiiu en Jonneke, twee nederlandse dames, ben ik als eerste naar Mission Beach gereisd. Een dagje een mountainbike gehuurt, wat na een verkeerde afslag een erg avontuurlijke en lastige bergbeklimming werd.. erg leuk!!

De volgende stop was Townsville, vanuit daar zijn we naar Magnetic Island gegaan, een prachtig eiland met mooie strandjes. Ook hebben we daar een bushwalk gedaan en een koala met baby van zeer dichtbij bewonderd, echt superschattig!!

Met pijn en moeite het mooie eiland verlaten en samen met Tiiu doorgereisd naar Airlie Beach. Een paar nachtjes bij Andrew blijven slapen, daar heerlijk bijgekomen van alles en vaak gezellig muziek gemaakt met z'n drieen!

Nog een paar daagies in een hostel verbleven en op het moment heb ik mn eigen Van!! (busje) Echt supergaaf om een beetje rond te cruisen in mn Wicked Van en 's ochtends om 6 uur door de politie te worden gewekt (omdat het illegaal is om in je Van te slapen) :D :D

Helaas komen mn Canadees / duitse vrienden binnekort weer terug van de hun sailingtrip en zullen ze hun Van wel weer terugwillen

Frown

Ik heb het echt weer super naar mn zin in Airlie Beach, veel mensen die in het zelfde tempo reizen kom je weer tegen en soms zitten we dan ook met 10 a 20 man te BBQ'en aan de kustlijn hierzo!

Zondag vertrek ik naar Rainbow Beach om daar een aantal dagen Fraiser Island met een Jeep te gaan verkennen.

Ik heb het nog altijd onwijs naar mn zin hierzo, elke nieuwe dag hierzo is er weer een om niet te vergeten!

Het zonnetje schijnt nog altijd lekker, heb wel wat dagen van tegen de 40 graden gehad, maar die kom je makkelijk door in en rond een zwembad of de zee!

Het is ook echt raar dat hier de winkels vol liggen met kerstspullen terwijl het buiten zo'n weer is haha.

In nederland sneeuwt het al heb ik gehoord, dus moet ik het maken van een sneeuwpop dit jaar helaas missen

Tongue out

Catch ya later, see u in the south (zoals ik hier de meeste lui gedag zeg) !!

Reacties

Reacties

Djeen

schat, dat je niet meer op school zit, moet je nog wel op je spelling letten he:P..

MOUNTAINBIKEN

hihihi..

(K)

Hurmpeace....

ey ouwe,
leuke foto´s weer en leuke verhaaltje,
en ben beniuewd wat voor wicket bus je heb, ze zijn meestal toch gepimpt,
moet je amar ff foto van maken ...
ey mate, see ya!!!

de beijers grave

Bram we vinden het fantastisch dat het zo goed gaat en leuke verhalen die je schrijft. Het is ook leuk om alles te volgen. Blijf er vooral van genieten groetjes uit grave

Douk

Ouwe snoeperd, nu wel je verhaal gelezen. Wat heb je het toch goed. We hyven wel weer & see you in the south

jedi aka jettty

echt super tof om het weer te lezen!!
ik heb ook weer van alles meegemaakt, tell you al about it wanneer k je weer mail...
geniet er nog van!!
Xx

daan

Aloha mijnheer!

echt super! Ik ga daar ook een keer op vakantie:p

maar de tijd gaat zo snel, echt irritant
veel plezier nog !

groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!