Bram-Down-Under.reismee.nl

Living my dream!!

G'day everybody

Alweer ruim een week aan het vertoeven in Cairns, wat me erg goed bevalt!!

Afgelopen vrijdag wezen Raften op de Tally River. Een erg wilde rivier, die we met 8 persoons ruberbootjes probeerde te bevaren..

Ook mochten we zwemmen door een van de rapids, nouja.. zwemmen, het was meer een 'hoe verdrink ik' ervaring.. maar je moet alles meemaken he!

Zaterdag op een partybus gestapt om het uitgaansleven in Cairns te leren kennen: leuke kroegen, leuke activiteiten en erg leuke mensen leren kennen!

Zondag brak richting de bungy-stellage, samen met Julia (Zweedse dame die ik de dag ervoor had leren kennen) Van 50 meter hoog gesprongen met beneden een frisse duik in het water, althans mijn hoofd dan.. Daarna was ik meteen weer fit! Echt een superleuk dagje en er weer een superervaring bij!

Maandag naar Cape Tribulation. Deze jungle/rainforest ligt ten noorden van Cairns (zie kaart op deze site als je geinteresseerd bent).

Onderweg in een boot gesprongen om wat crocodillen te spotten en een bushwalk gedaan!

In cape heerlijk tot rust gekomen in een geweldig resort.. een dagje wezen mountainbiken met Marine en twee meiden uit Canada. Erg intensief aangezien het er nogal stijl is allemaal!

Aan het eind van deze week ben ik naar de Great Barrier Reef gevaren om te gaan duiken! Een heerlijk dagje op de boot, weer lekker wat tintjes erbij!! Daarna het water in met duikers-outfit.. Dat was echt super om te doen.. heerlijk om je vrij door het water te bewegen en supergave dingen gezien zoals Nemo, Turtles, Zeekomkommers en vele andere indrukwekkende vissen en koraal.

Als ik in Thailand genoeg tijd heb, probeer ik daar misschien cheap mn paddy te halen!

Dit weekend heb ik me uitstekend vermaakt met alle mensen die ik afgelopen week heb leren kennen. Morgen (maandag 17 nov) stap ik op de bus richting het zuiden..

Marine laat ik hierzo achter, die zie ik misschien nog ooit eens in het zuiden..

Een heerlijke tijd gehad hier in Cairns.. I'm really living my dream! Backpacken is gewoon geweldig!!

Reacties

Reacties

Vera

geweldig!

mamajet

Het is echt genieten, voor jou, maar ook voor ons, omdat je het daar zo geweldig naar je zin hebt.
"elk moment dat je gelukkig bent is een geschenk aan de hele wereld" zegt Harry Palmer en ik ben het er mee eens. Groetjes en geniet ze! xxxxx Mama

Marleen

En ik maar op mijn werk zitten.....Met vragen als wil je overwerken, krijg je boontjes te eten.

Dus geniet er nog maar even goed van!

lenny

in 1 woord: geweldig!!!!!!!!!

Gijs

Homesick als ik t lees:(
Maaruh over 4 jaar ga jij mooi weer mee terug!

gr Gijs

Marit

Ouwe het ziet er allemaal geweldig uit, sjee je bent lekker aan het genieten!

Hele dikke kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!