Bram-Down-Under.reismee.nl

In het zwoele noorden...

Hee luitjes!!

Alweer anderhalve week vakantie aan t vieren na mn laatste werkdag, wat weer erg goed bevalt kan ik wel zeggen!

De laatste werkdag erg leuk afgesloten met mn baas en collega's, daarna de stad onveilig gemaakt.. (helaas had ik geen fototoestel bij tijdens 'the wet (no)t-shirt party'..)

De dag erna verjaardags feest van Bianca met thema 'Punk'. Drew en Bianca, die iets te diep in t glaasje had gekeken, traden op.. dus dat was erg grappig! Themafeestjes.. daar hou ik wel van zoals jullie wel weten.. dus dat was een erg leuk avondje!

De week erop heb ik dan eindelijk de whitsunday-cruise gedaan.. samen met zo'n 20 andere backpackers op een mooi zeilschip de whitsunday eilanden verkennen.

Een superleuke trip! De eerste dag de verjaardag van onze schipper gevierd, samen met lui van een andere boot op een mooi resort op een van de eilanden..

De schipper kreeg een spectaculaire striptease-shop van onze co-schipper, verder leuke 'boot versus boot' spellekes gedaan!

Terug op de boot had ik het sfeertje wat verhoogd met de verschillende drankspelletjes die voor mij 3 jaar geleden zijn overgewaait uit Australie! 's Nachts een tijd lang op het dek gelegen, duizende sterren waren te zien en de vallende sterren vliegen om je oren tijdens zo'n heldere nacht!! Ook was de melkweg supergoed te zien, amazing night!!

De volgende dag naar Whitheaven-beach, een van de top 3 stranden op deze planeet! Geweldig zand, superwit: sneeuw, poeder.. lastig te omschrijven maar echt een natuurwonder! De zee superblauw.. een heerlijk ochtendje strand met vele strandspellen en veel geauwehoer natuurlijk!

Het was een erg goede dag om te zeilen, dus konden we snel naar een zeer mooie plek om te snorkelen. Al snel kwam Elvis, een 1,5 meter lange vis, ons gedag zeggen voor een knuffel van wat menselijk schoon. Super mooie vissen, echt duizenden! En erg mooi koraal! 's Avonds feestje op de boot en wat nieuwe spelletjes van de crew geleerd!

De volgende dag terug naar het vaste land en met zn alle de kroegen in waar ieder was verkleed in Halloween-style, een super avondje stappen kan weer op de teller!

De volgende dag zijn we naar een festival gegaan, samen met 2 fransen gasten die we eerder hadden leren kennen. Weer een top festival met erg veel inspiratie van de bezoekers. Samen met drew heb ik de muziek verzorgd tijdens en na het heerlijke eten. En 's Avonds ging het volume open op de main stage! Natuurlijk weer de zon zien opkomen, snel de creek in gesprongen en helaas vroeg terug naar huis want Drew had een afspraak..

Na het weekend hebben Marine en ik onze spullen bij elkaar geraapt en zijn we vertrokken naar Cairns. We hadden een goedkope lift kunnen regelen via de erg handige notitieborden hierzo. Samen met Craig, een wat oudere Australische man, de auto ingesprongen richting het noordoostelijke puntje van Australie.

Craig had erg veel interrestante gespreksstof tijdens de lange reis.. dus we verveelde ons geen moment. Een stop in Townsville voor sightseeing en later gegeten en heerlijk gezwommen in Rolling Stone.

Nu de tweede dag in Cairns, erg tropisch warm weer. Genoeg leuke dingen te doen hier, dus zal ik binnekort wel weer wat te vertellen hebben op mn site!

Verder heb ik mijn terugreis geboekt: 31 maart vlieg ik naar Bangkok en na ruim twee weken vakantie in Thailand kom ik zaterdag 18 april aan in Amsterdam!

In februari probeer ik in Tasmanie of Nieuw Zeeland te zijn en in maart in Bali. Maargoed, niets staat vast totdat je je tickets boekt!

Groetekes uit t erg warme Cairns!

Reacties

Reacties

mark dorussen

vet man ook nog is lekker 2 weekjes vakantie erbij pakken in Thailand dat is niet verkeerd;) Al die feestjes die je daar allemaal bezoekt enzo:) Krijg ik zo spontaan zin om te gaan feesten man;)
echt super tof allemaal kerel:D
i'll be waiting for the next story grtz mark

Liz

Wow wat een toffe verhalen:DD:D

ik krijg er helemaal de kriebels van :D

kusjes en veel plezier nog!!! xx

Harry

Het geld groeit Brammeke op de rug lijkt het wel, hahaha. Geniet ervan kerel. Dat strand ziet er echt super mooi uit!

Vera

Echt geweldig!!

Jetty

Ik ben jaloers!!!
Brammel, je bent echt geweldig, ben echt trots op je en blij voor je!
(K)

lenny

ik wil ook! wel lief dat je met mijn verjaardag terug komt ;) gaan we meteen een borreltje doen!!!!
klinkt echt allemaal super daar! geniet ervan lieverd!
Xx

Papa Jan

Wat een geweldig mooie avontuurlijke berichten
waar je ons hier van laat meegenieten
Het wordt tijd dat ik ook eens keer die kant van de wereld ga verkennen
Bram geniet van deze unieke trip !!!!

Hurmpeace...

ey brammel,
ik wil ook!!!! hahahaha
enne ebn nu wel benieuwd naar die spelletjes die je van die schippers heb geleerd,
ben welw eer toe aan neiuwe spelletjes die als goed excuuz worde gezien om zat te worden :P

Ey nog veel plezier en k hoor wel weer avn u tjow tjow xx hurm

Marleen

He lieverd!

Leuk je even gesproken te hebben van de week!
Maar waar blijft mijn prijs nou voor je vorige Quiz....?

kus

mama jet en renze

wat fijn dat je zo heerlijk geniet van alles. het klinkt geweldig. zo te zien op de foto`s is het er prachtig. Ik ga 28 nov. naar Amerika voor 10 dagen voor Avatar ook weer leuk om op reis te zijn. Geniet volop en tot volgende keer. Als je wilt mailen doe het naar salonwijnakker@hetnet.nl Groetjes mama en renze.

Koenkie

Eeey Brammie,
Wow jij maakt er echt een super vette vakantie, wordt echt gewoon spontaan jaloers op je, na het lezen van je verhaaltjes.
En groot gelijk dat je er nog lekker 2 weekjes vakantie aanvast plakt.
Nog veel plezier daaro, maar dat zal wel lukken.

Ciao,

Koenkie

Anouk

Wow echt super tof die verhalen:D
En die foto's zijn ook super mooi:P
Nja nog veel plezier daar en geniet er maar van, want het is zo weer om;)

Xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!