Bram-Down-Under.reismee.nl

Zuid Amerika 4!!

Dag allemaal!

Op dit moment ben ik onderweg naar mijn eindbestemming in Zuid Amerika: Rio de Janeiro!

Maar eerst nog even terug naar Cusco..

In Cusco wat vrienden opgezocht welke ik in mijn eerste week Colombia heb leren kennen.

Samen met hen een vierdaagse 'trail' geboekt richting Machu Picchu: de verborgen stad van de Inca's.

De eerste dag begonnen we met 'downhill mountainbiking' super gaaf, maar wel een beetje 'vochtig' gezien we door de wolken fietsten.

Dag 2 en 3 veel kilometers gewandeld door prachtige natuur en genoten van de natuurlijke hot springs.

De gids liet ons vele rituelen van de Inca's zien.

De laatste dag het magische Machu Picchu bezocht, een geweldige ervaring!

Na Cusco en Machu Picchu door naar Lago Titicaca, een gigantisch meer op 3808 meter hoogte.

Aldaar de 'Floting Islands' bezocht, waar mensen op zelfgemaakte, drijvende eilanden wonen.. te bizar!

Vervolgens door naar Bolivia om 'Isla del Sol' te bezoeken, een niet drijvend eiland in Lago Titicaca.

Daarna naar de hoofdstad: La Paz. Onderweg een rivier moeten oversteken: de bus op wat houten plankjes met een motertje.. wij gelukkig in een personenbootje... tja alles kan in dit land.

In La Paz 'the most dangerous road' afgedaald met mountainbike, hoe geweldig is dat!! Heel wat anders dan herpenduin, waar ik in Nederland meestal te vinden ben met mijn moutainbike.

Na La Paz teruggekeerd naar Peru. En wel Huacachina: een klein plaatsje dat als een oase in het woenstijnachtige Peru ligt.

Daar niet ge-snowboard, maar 'ge-sandboard'!! Vervolgens naar het prachtige Mancora gereisd. Daar heerlijk gerelaxed aan het strand samen met Veronica, die mij een weekje kwam opzoeken.

Vanuit noord Peru naar Santiago in Chili gereisd. Daar deelgenomen aan een kerstparty, erg gezellig! En nu dus op weg naar Rio de Janeiro. Over 3 dagen reis ik naar Nederland.

De laatste 3 maanden heb ik geweldig genoten van alles wat ik mee mocht maken! Zuid Amerika is echt een geweldig continent! Ik denk dat ik hier nog wel eens meer te vinden ben in de toekomst.. 3 maanden is iets te kort om alles te kunnen beleven en bezichtigen.

Dank jullie allen voor het meereizen op mijn reismee-pagina! Misschien dat ik later nog de laatste foto's op deze site plaats...

Tot snel! en fijne feestdagen gewenst en een gelukkig 2012!!

Reacties

Reacties

Djeen

fijne kerst brammetje en en gelukkig nieuwjaar!!!!

lenny

alvast een fijne terugreis toegewenst lieverd! ik zie je met kerst! en anders derde kerstdag!
xx

Gerben

Super vet!! En herkenbaar haha al die plekjes klinken bekend in de oren! Wat moet jij het naar je zin hebben(gehad) veilig thuis! tot snel en proost!

marleen

wat een prachtige foto's!! Echt cool, ben benieuwd naar je verhalen in real life! Tot dinsdag! kus

jetty

woetwoet, zin in!! goed bezig bammel

Gijs

bram we zien je snel weer! tot dinsdag kerel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!